Povestea noastră

Teleferic Prahova a oferit clineților săi o experientă unică încă din 1970. Compania operează în Valea Prahovei în locatii de mare interes și functionează pe tot parcursul anului.

Valea Prahovei a fost mereu un magnet pentru pasionați de ski, trasee alpine și trasee cu bicicleta. Astăzi, datorită Teleferic Prahova, calatoria pana în vârf de munte este mult mai accesibilă și se poate face fără efort.

Preferințele și așteptările vizitatorilor se schimbă, astfel Valea Prahovei se confruntă cu o concurența la nivel mondial de la destinații care au sau sunt în curs de dezvoltare, dețin facilitați turistice de înaltă calitate și oferă experiențe montane spectaculoase.

Cu o expertiza de 48 ani, 115 angajați, peste 10 instalații de transport pe cablu reprezentând o capacitate de transport de peste 7.000 de persoane pe ora, și o lungime cumulată mai mare de 17.000 de metri, Teleferic Prahova este un lider național și un expert inconfundabil în transportul pe cablu.

Teleferic Prahova este o companie dedicată să mențină transportul de cablu o soluție durabilă și conforabilă. Peste tot în Valea Prahovei suntem recunoscuți pentru capacitatea noastra de operare și de întreținere a unor soluții durabile și sigure de transport pe cablu.

Teleferic Prahova urmăreste să consolideze poziționarea competitivă a Valea Prahovei ca destinație pe tot parcursul anului. Pentru a realiza această viziune, am stabilit patru obiective principale, care sunt susținunte de strategii și acțiuni pragmatice.

Susținerea pieței

Primul obiectiv este de a susține piața de iarnă prin fidelizarea clienților. Noi credem că o experiență placută va transforma vizitatori în clienți fideli împartășind astfel experiența lor cu cei din jur.

Creșterea pieței

Al doilea obiectiv identifică necesitatea de a dezvolta piața de iarnă prin conștientizare. Atât în rândul românilor cât și a strâinilor.

Dezvoltare și promovare

Al treilea obiectiv prezintă oportunități pentru stațiunile montane care doresc să își diversifice baza de vizitatori, prin dezvoltarea și promovarea sezonului verde.

Experiențe unice

Al patrulea ne informează despre necesitatea industriei de a colabora pentru a crea o experienăț unică, prin imbunatățirea canalelor de marketing și de comunicare pe toate nivelurile.