TELEFERIC PRAHOVA

DESPRE NOI

Povestea noastra

Teleferic Prahova a oferit clientilor sai o experienta unica inca din 1970. Compania opereaza in Valea Prahovei in locatii de mare interes si functioneaza pe tot parcursul anului.

Valea Prahovei este una dintre regiunile turistice cele mai renumite din Muntii Carpati din Romania, fiind situata pe traseul raului Prahova. Valea Prahovei a fost mereu un magnet pentru pasionati de skii, trasee alpine si trasee cu bicicleta. Astazi, datorita Teleferic Prahova, calatoria pana in varf de munte este mult mai accesibila si se poate face fara efort.

Preferintele si asteptarile vizitatorilor se schimba, astfel Valea Prahovei se confrunta cu o concurenta la nivel mondial de la destinatii care au sau sunt in curs de dezvoltare, detin facilitate turistice de inalta calitate si ofera experiente montane spectaculoase.

Cu o expertiza de 46 ani, 115 angajati, peste 10 instalatii de transport pe cablu reprezentand o capacitate de transport de peste 7.000 de persoane pe ora, si o lungime cumulata mai mare de 17.000 de metri, Teleferic Prahova SA este este un lider national si un expert inconfundabil in transportul pe cablu.

Teleferic Prahova este o companie care se dedica sa mentina transportul de cablu o solutie durabila si conforabila. Peste tot pe Valea Prahovei suntem recunoscuti pentru capacitatea noastra de operare si de intretinere a unor solutiilor durabile si sigure de transport pe cablu.

Teleferic Prahova urmareste sa consolideze pozitionarea competitiva a Valea Prahovei ca destinate pe tot parcursul anului. Pentru a realiza aceasta viziune, am stabilit patru obiective principale, care sunt sustinunte de strategii si actiuni pragmatice.

OBIECTIVELE NOASTRE

1.

Sustinerea pietei

Primul obiectiv este de a sustine piata de iarna prin fidelizarea clientilor. Noi credem ca o experienta placuta va transforma vizitatori in clienti fideli impartasind astfel experienta lor cu cei din jur.

2.

Cresterea pietei

Al doilea obiectiv identifica necesitatea de a dezvolta piata de iarna prin awareness. Atat in randul romanilor cat si a strainilor.

3.

Dezvoltare si promovare

Al treilea prezinta oportunitati pentru statiunile montane sa isi diversifice baza de vizitatori, prin dezvoltarea si promovarea sezonului verde.

4.

Experiente unice

Al patrulea ne informeaza despre necesitatea industriei de a colabora pentru a crea o experienta unica, prin imbunatatirea canalelor de marketing si de comunicare la toate nivelurile.